Konkurs Informatyczny "Nauka z komputerem"

Odsłony: 1433

    Dzisiaj poznaliśmy wyniki Wojewódzkiego Konkursu Informatycznego "Nauka z komputerem" 2016Szymon Śledziński uczeń klasy 6a został uznany za najlepszego programistę i zdobył I miejsce w województwie za zaprogramowanie gry w programie Scratch o nazwie "Kulek" (więcej>>).

     W konkursie tym z naszej szkoły wzięli udział laureaci konkursu szkolnego: w kategorii prezentacja multimedialna: Agnieszka Dąbek z kl.5b, Klaudia Filiks z kl.6a, Aleksandra Domańska z kl.6a i Adrian Gumiela z kl. 1A gimnazjum, w kategorii programowanie Szymon Kosz z kl.6a - (gra Neon w programie Scratch)

Szkolny Konkurs Informatyczny "Nauka z komputerem"

WYNIKI:

PSP5

  • w kategorii prezentacja multimedialna

I miejsce:  Agnieszka Dąbek kl.5b - Dlaczego warto uczyć się programowania

II miejsce: Aleksandra Domańska- kl.6a – Sztuczna inteligencja

                 Klaudia Filiks- kl.6a – Sztuczna inteligencja

Wyróżnienia:

  • Norbert Machowski- kl.6a – Programowanie w Baltie a Scratch
  • Magdalena Mierzwa- kl.6a-Czy program komputerowy zastąpi myślenie człowieka
  • Adrian Kosior - kl.6a – Sztuczna inteligencja

  • w kategorii programowanie

I miejsce: Szymon Kosz- kl.6a- gra komputerowa w środowisku Scratch - Kulek

                Szymon Śledziński- kl.6a- gra komputerowa w środowisku Scratch- Neon

 GIM2

  • w kategorii prezentacja multimedialna i programowanie

I miejsce: Adrian Gumiela- kl.1A

                                                                                        Organizator: B. Śnieżek