Regulamin konkursu fotograficznego.

Odsłony: 526

    Nisko, dnia 7 czerwca 2018 roku

 Miejsko - Gminny Konkurs Fotograficzny

"Niżańskie zakątki"

organizowany z okazji obchodów

85-lecia nadania praw miejskich Nisku

Regulamin konkursu

I. Organizator

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5

im. Podoficerskiej Szkoły Piechoty dla Małoletnich w Nisku

ul. Tysiąclecia 12A

37-400 Nisko

tel. 15 8413 922

e-mail: sp5Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II. Cel i tematyka konkursu:

  • zwrócenie uwagi na najciekawsze zakątki naszego miasta, jego piękno przyrody, krajobrazu, ciekawe obiekty architektoniczne, tradycję i kulturę,
  • wszechstronna prezentacja Niska w formie fotografii, widziana okiem jego młodych mieszkańców,
  • uchwycenie w obiektywie miejsc osobliwych miasta, oryginalnych, często niezauważalnych na co dzień,
  • promocja miasta,
  • promowanie nowych talentów w twórczości fotograficznej, rozwijanie kreatywności wśród uczniów,
  • upamiętnienie 85-lecia nadania praw miejskich Nisku.

 III. Termin

Zdjęcia należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: sp5Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub dostarczyć osobiście na nośnikach elektronicznych (CD, DVD, pendrive)  do sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 w Nisku. Termin dostarczania prac- do dnia 3 października 2018 r.

Finał konkursu odbędzie się 20 października 2018r.

 

  1. Warunki konkursu:
  2. Konkurs adresowany jest do młodzieży klas VII i VIII oraz III gimnazjum niżańskich szkół.
  3. Każdy uczestnik może nadesłać max. 3 fotografie w formacie JPG, o rozdzielczości pozwalającej na wywołanie zdjęcia formatu A4 w dobrej jakości.   
  4. Zgłoszenie fotografii na konkurs oznacza równocześnie  akceptację warunków konkursu
    i regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Nadesłanie (dostarczenie) zdjęć na konkurs jest równoznaczne z deklaracją, iż zdjęcia nie naruszają dóbr osobistych i materialnych oraz praw autorskich osób trzecich i zostały wykonane samodzielnie przez osobę zgłaszającą prace, a osoby portretowane wyrażają zgodę na publikowanie swojego wizerunku.
  5. Prace należy czytelnie opisać: imię i nazwisko autora, wiek, adres szkoły, imię i nazwisko opiekuna artystycznego oraz krótki opis przedstawionego miejsca, obiektu, zdarzenia. Prace nieopisane nie będą podlegały ocenie.
  6. Nadesłane prace stają się własnością organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do ich publikacji we wszystkich związanych z konkursem materiałach, z zaznaczeniem nazwiska autora, tytułu pracy i zajętego miejsca w konkursie.
  7. Oceny prac dokona jury powołane przez organizatora. Decyzja jury jest ostateczna i nieodwołalna.
  8. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody, a dla wszystkich uczestników dyplomy oraz wystawa pokonkursowa (informacje zamieszczone będą również na stronie internetowej organizatora).
  9. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem 15 8413 922.